Біда, коли пиріг пече чоботар, а про реформи говорить викладач не соціології. Про реформування сфери освіти читаємо в статті, яку знаходимо в Інтернеті за словами "СИСТЕМНІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЧНИХ СИСТЕМ ПРО ТЕ ЯК ПРАВИЛЬНО ВИЗНАЧАЄТЬСЯ НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ І ЗМІСТ РЕФОРМ НА ПРИКЛАДІ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ СОЦІОЛОГІЯ У".

Тут немає особливо чому радіти. Майбутнє ще не наступило, й бюджетних електричних автівок, які б могли замінити українцям "ланоси" й інші "жіґулі" досі не існує, а такі "дивні" преференції від досі надто залежного ("не те слово") від бандюків-олігархів парламенту можна пояснити такими причинами як 1) популізм 2) намагання водночас ще більше підняти внутрішні ціни на е.е. і продати тієї е.е. ще більше (можна було б продавати за бугор, але на відстані до 1500 км багато не продаси, до того ж лінії електропередач навіть в середині країни застарілі і їх не вистачає. (Є у когось якісь інші раціональні пояснення цього дива? (Звісно, що якщо у містах стане "трохи легше дихати", буде дуже добре; ніхто не заперечить - колись, коли батареї будуть доступнішими, в Україні буде вже трохи більше інфраструктури для використання тих "батарей-електомобілів". ))

Цей коментар вилучено модератором.

Обмеження доступу від місяця до року???? Є нотаріус, якому обмежили доступ на 14 днів.... мабуть кому не там поставили.

Дякую за чудову статтю! Це дійсно сфера, працюючи у якій - робиш добро. І це чудова мотивація. А де навчають цій професії?

тут є деяка неточність. про включення всієї "операційної" системи Minix 3 нині не йдеться, відомо лише про використання її ядра в сильно урізаному вигляді (наприклад, відключена робота з дійсними числами, тощо). Також навряд там присутня вся операційна система як така, а приналежність до сімейства UNIX не є гарантією безпеки.

Старіші версії AMT/IME були побудовані на основі іншого мікропроцесора та іншої операційної системи.

Відомо також про деякі вади в цьому Management Engine.

Більше того, IME присутній не в процесорі як такому, а в чіпсеті, який знаходиться на материнській платі та є її частиною.

За рекламними проспектами технологія AMT/IME (Active Management Technology) створена для полегшення управління корпоративними мережами та віддаленого адміністрування великих серверних масивів.

Стаття то цікава, але в США та ЕС є СВОЇ виробники автомобілів, які закупили виробничі лінії, наняли людей, уклали контракти з поставки матеріалів... і т.д. Стимулювати попит на продукти їх виробництва там вигідно і державі, і політикам (які отримують взятки) і самим виробникам. В Україні ж НЕМАЄ виробників авто. Це факт. Тому це абсолютно незрівняльні речі: Україна та інші держави. Людям в Україні вигідніше купити б/у авто за кордоном і скористатися ним, аніж купити купити новий Ланос і постійно ремонтувати його.
Треба ж бути реалістами, а не маніпулювати тим, що "а ось там вони так роблять".

А як вони про всіх українців дізналися? Скільки вони дослідили та з яких регіонів?

наражаєтесь на невдоволення автомобілістів ;)

Сподіваюсь той газ таки почнуть видобувати.

нєкто Чапай про це ще в 2014 писав, коли Гіркін був у Слов'янську.

Сланцевий жах
43-літній Анатолій зі Слов’янського району повертається з заробітків з Москви і вранці не може проїхати через закрите КПП.
— Мне бы только добраться. И будем с женой думать, что делать дальше. Куда мне деваться? Брать детей, жену и снова все начинать с нуля.
У нього троє дітей. Він десять років тому переїхав під Свято-гірськ із Донецька через екологічні причини. Анатолій, як колишній екологічний активіст, вважає, що «Слов’янськ повстав» через плани видобувати поруч сланцевий газ:
— Правда, потом сюда действительно несколько российских диверсантов пробралось, — каже він. — Но сначала все было из-за сланцевого газа. Протестовать еще при Януковиче начали.
— А при чем тут нынешняя власть? — я не розумію його логіку.
— Так они ж сказали: нам российский газ не нужен. А если здесь начнут добычу — по Донцу пластмасса потечет вместо воды, — переконує мене він.

http://www.e-reading.club/chapter.php/1039138/31/Sergackova_-_Voyna_na_tri_bukvy.html

Ну, із пуйлом "взасос чмокався", і що він хотів? (справді, дебіл - бо ніби вже із, як сказали, "свинособаками" більше не дружить, то що від Українців йому треба? Дебіл...)

Зі статті не дуже ясна методологія обчислень, а саме - звідки взято інформацію про кількість танків та населення країн. Якщо взяти Military Balance, то там кількість танків зазвичай подається як два показники: кількість на озброєнні, кількість на зберіганні. Населення України також істотно змінилось після аншлюсу Криму та ОРДіЛО.

Цікаві факти... (дуже) Зле, коли вбивають когось "ні за що" ("особливо журналістів"), але... було б значно менше розголосу, якби Шеремет працював (на час вбивства) не в УП, а десь інде. А от вже до УП тут зовсім неоднозначне ставлення; з одного боку є чудово, що є такий розголос (і прикро що силовики-фахівці не спромоглися "нічого знайти" - може справді не змогли, але довіри мало), з іншого боку, УП це не просто "опозиційне видання", це також і "непоганий бізнес" (і вже "щось подібне було", що, схоже, було вміло використано як реклама для того бізнесу). Можна облишити за кадром всі чутки про те "хто з ким спав" (і хто був чиїм коханцем, вибачте за згадку летвина; всі чутки - брехня), але "неприємні відчуття" сильно підтверджуються тим, що досі "УП бізнес" "тісно взаємодіє" із тими же _вже_навіть_офіційно_забороненими_ ґаспромівсько-фсбешними хрєньдєксом і вкакактом - просто відкрийте джерело (головної чи іншої) сторінки УП, і знайдете там і те й друге і ще багато кассапського хрюнету; "бізнес є бізнес", чи то "так влаштовано світ".
(пардон за лексику; яка тема така й мова, а деякі речі інакше як "матюками" називати гріх - перш за все речі треба називати їх іменами)

В Україні теж таких експериментів треба, частіше, гарних і різних :-)
(тоді, можливо, "Пєтя" заходив не так би часто) Є тільки питання - у них що, в усіх був "цифровий підпис із собою"? Наскільки легальним було (б) вимагати "виконання умов" "підписаного контракту"? На яких підставах оператор міг наполягати на ідентифікації "клієнтів"?