Як популярні автомобільні бренди глобально порушують конфіденційність споживачів, – дослідження

Згідно з дослідженням Mozilla, популярні світові бренди, включно з BMW, Ford, Toyota, Tesla, Kia та Subaru, можуть збирати глибоко особисті дані, такі як сексуальна активність, імміграційний статус, раса, вираз обличчя, вага, медична та генетична інформація, а також те, де ви їздите.

25 найбільших автомобільних брендів, розглянутих в останньому виданні *Privacy Not Included (*PNI) від Mozilla, дістали незадовільну оцінку за конфіденційність споживачів.

Дослідники виявили, що дані збираються за допомогою датчиків, мікрофонів, камер, телефонів і пристроїв, які водії підключають до своїх автомобілів, а також за допомогою автомобільних застосунків, вебсайтів компаній, дилерських центрів і телематичних систем транспортних засобів.

Потім бренди можуть ділитися цими даними або продавати їх третім особам. Автомобільні бренди також можуть брати більшу частину цих даних і використовувати їх для формування висновків про інтелект, здібності, характеристики, вподобання водія тощо.

"Багато людей думають про свій автомобіль як про приватний простір – місце, де можна зателефонувати лікарю, поговорити з дитиною дорогою до школи, виплакатися через розрив стосунків або поїхати туди, де ви не хочете, щоб світ дізнався про це.

Але це сприйняття більше не відповідає дійсності. Всі нові автомобілі сьогодні – це нічні кошмари приватності на колесах, які збирають величезні обсяги особистої інформації", – каже програмна директорка *PNI Джен Калтрідер.

Найгіршим порушником є Nissan. У своїй політиці конфіденційності японський автовиробник визнає, що збирає широкий спектр інформації, включаючи сексуальну активність, дані про стан здоров'я та генетичні дані, але не уточнює, як саме. Вони кажуть, що можуть ділитися і продавати "вподобання, характеристики, психологічні тенденції, схильності, поведінку, ставлення, інтелект, здібності та схильності" споживачів брокерам даних, правоохоронним органам та іншим третім особам.

Серед інших найбільших порушників:

Жоден бренд не отримав відзнаку Best Of від Mozilla, хоча дослідники визначили Renault як найменш проблемний.

За оцінками аналітиків, до 2030 року монетизація автомобільних даних може стати індустрією вартістю 750 мільярдів доларів.

Ключові висновки дослідження:

приватність автомобілі дослідження

Знак гривні
Знак гривні