Павленко Руслан

Павленко Руслан

Політичний консультант, імідж-консультант.

У 2007 році фігурував як керівник дослідницьких програм Фундації стійкого розвитку суспільства1.

Політолог компанії «Соцінтел» (~2011—2015). У ЗМІ фігурує під різними посадами: керівник соціологічних програм (2012), керівник дослідницьких програм (2012), експерт (2013), керівник (2015).

Протягом 2011—2014 років коментарі Руслана Павленка регулярно публікувало ІА «RegioNews», керівником якого є Петро Щербина, що пов’язаний із одіозними забудовниками у Київській області Анатолієм Федоруком та Володимиром Карплюком2.

У травні 2015 року після банкрутства «Дельта-банку» Руслан Павленко як імідж-консультант був залучений до відбілювання репутації компанії «Каргілл»3.


На «Народній правді» пише під користувачем «Сергій Петрук»4.

Разом із Вадимом Слобожанським та Наталією Рудніченко, що у 2012 році були співробітниками «Соцінтела», вказаний (як відповідальний за рекламу та розвиток сайту) у контактах на сайті про життя зірок шоу-бізу Starlife.com.ua.

Редактор сайту Вибори.org.

Хронологія маніпуляцій

2012

Парламентські вибори

Серія сумнівних опитувань по мажоритарці

У 2012 році «Соцінтел» проводив опитування щонайменше у 12 мажоритарних округах: 13 (Вінницька область), 62—67 (Житомирська обл.), 88 (Коломия, Городенка), 146 (Кременчук, Полтавська обл.), 160 (Сумська обл.), 183 (Херсонська обл.), 221 (Київ).

Цікавий факт:
На більшості округів дані опитування не збігалися з результатами виборів.

2012

Парламентські вибори (округ №221, Київ)

Алла Шлапак

Прогнозували

31%

Насправді

18,03%

Завищення шансів Алли Шлапак

«На окрузі на голих політичних гаслах не проскочиш, потрібні реальні переваги в конкурентній боротьбі. Фокус-групові дослідження, які ми провели в окрузі, щоб визначити мотиваційні механізми виборців, підтвердили, що саме Шлапак є однозначним лідером в очах виборців по впізнаваності, позитивних асоціаціях першого кола. Найближчі конкуренти Шлапак відстали від неї на таку дистанцію, яку майже неможливо подолати в останні три тижні виборчої кампанії»1,2.

— Руслан Павленко, з прихованої реклами Шлапак у «Вечірньому Києві» та «Обозревателі»

Цікавий факт:
12.10.2014 на Gazeta.ua та сайті for-ua.com3 у прихованій рекламі від іншого кандидата — екс-регіонала Василя Горбаля — Кость Бондаренко критикував опитування від «невідомого йому “СоцІнтела”» і казав, що переможе саме Горбаль (переміг Леонід Ємець).

Хто оприлюднив:
Руслан Павленко, політолог компанії «Соцінтел»

Оприлюднено:
09.10.2012

2012

Парламентські вибори (округ №17, Вінницька область)

Антон Байдаченко

Прогнозували

22%

Насправді

7,82%

Завищення шансів кандидата від «Свободи» Антона Байдаченка

«Кандидат від “Свободи” має шанс перемогти на одному з округів Вінниччини».

— З прихованої реклами на «RegioNews»

Цікавий факт:
Стаття з результатами опитування з’явилася на сайті vn.20minut.ua із позначкою «Політична реклама»1.

Дані опитування:
Антон Байдаченко: 22%, Анатолій Матвієнко: 21,5%, Микола Кучер: 17%, Григорій Заболотний: 16%.

Результат виборів:
Переміг Заболотний із 46,73%, Кучер: 38,71%, Байдаченко: 7,82%.

Хто оприлюднив:
Руслан Павленко, соціолог компанії «СоцІнтел»

Оприлюднено:
09.10.2012

Проведено:
20—27.09.20122,3.

2012

Парламентські вибори (округ №183)

Ігор Поддубченко

Прогнозували

16,5%

Насправді

4,52%

Завищення шансів Ігоря Поддубченка

«Путілов в останній час втратив підтримку в пригороді Херсону та селах округу. Ставка на «малі» кроки та роздача пайків себе перестала виправдовувати. Натомість Поддубченко вирвався на друге місце та зменшує відрив від суперника. Сьогодні їхні рейтинги в межі соціологічної похибки»1,2.

— Руслан Павленко

Дані опитування:
«На окрузі є два очевидних лідери — УДАРівець Андрій Путілов та самовисуванець Ігор Поддубченко».

Результат виборів:
Переміг Путілов із 39,49%, Поддубченко посів аж 4-е місце із 4,52%

Хто оприлюднив:
Руслан Павленко, керівник дослідницьких програм компанії «СоцІнтел»

Оприлюднено:
09.10.2012

2007

Парламентські вибори

Блок «КУЧМА»

Прогнозували

4,8%

Насправді

0,1%

Завищення рейтингу Блоку «КУЧМА»

«Блок “КУЧМА” нарощує кількість прихильників завдяки епатажним PR-акціям, наприклад, гаслу “Досить платити податки” та доволі агресивній поведінці лідера блоку. Цей виборчий блок підтримують ті респонденти, хто донедавна був схильний голосувати проти всіх або не визначився з власними політичними преференціями»1.

— Андрій Прокопенко


Хто проводив:
Фундація стійкого розвитку суспільства

Замовник:
Інститут процесів соціального розвитку

Хто оприлюднив:
Андрій Прокопенко (коментував “дослідження”), директор Інституту процесів соціального розвитку,
Сергій Кузка, керівник соціологічної служби Фундації стійкого розвитку суспільства,
Дмитро Громаков, експерт-соціолог,
Руслан Павленко, керівник дослідницьких програм Фундації стійкого розвитку суспільства.

Оприлюднено:
13.09.2007

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.