Група «Sociodesign»

В Інтернеті фігурує тільки у 2012 році.

Офіційного сайту не існує.

Директор організації Леонард Левицький у різні роки презентував сумнівні результати від різних служб.

Леонард Левицький як директор «Соціодизайну» був представником оргкомітету з проведення Всеукраїнського політичного форуму «ВИБОРИ-2012». Разом із Левицьким на прес-конференції, присвяченій проведенню форуму, були присутні Світлана Кушнір та Ірина Гладуняк зі Студії комунікацій «Політлаб» — служби, що оприлюднювала сумнівні дані на користь партії Королевської та ЗАСТУПу1.

Співробітники:

Хронологія маніпуляцій

2012

Парламентські вибори

Наша Україна

Прогнозували

4,5%

Насправді

1,11%

Україна — вперед!

Прогнозували

5,8%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партій «Нашої України» та «Україна — вперед!»

Цікавий факт:
На Gazeta.ua та в близькій до Ющенка «Україні молодій» вийшла джинса «Нашої України»1.

«Зростання підтримки виборцями “Свободи” і “Нашої України” передовсім пов’язане з погіршенням бюджетних виплат, бізнес-клімату та згортанням демократичних свобод у країні. Ці явища змушують людей повернутися подумки до часів президентства Віктора Ющенка і переоцінити його роль в історії. Аналіз даних показує, що зростання показників “Нашої України” відбувається передовсім за рахунок виборців, які ще не визначилися зі своїм вибором і водночас віддають перевагу не новим проектам і політикам, а партіям із певними ідеологічними цінностями"»2.

— Леонард Левицький, зі статті «Ефект «повернення в помаранчеві часи» від 05.10.2012 в «Україні молодій»

Цікавий факт:
Днем раніше «Україна молода» у статті «“Солов’їна” подобається не лише дітям» наводила дані ще однієї сумнівної служби — Агенції політичного консалтингу «Перспектива», за якими «Наша Україна» «наближалася до прохідного 5% бар’єра»3.


Хто оприлюднив:
Леонард Левицький, керівник проектно-консалтингової групи «Соціодизайн»,
Віктор Лапшин, керівник електоральних дослідницьких проектів Інституту соціологічних та маркетингових досліджень.

Хто проводив:
Інститут соціологічних та маркетингових досліджень.

Оприлюднено:
03.10.2012

Проведено:
16—26.09.20124

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.