Нью-імідж маркетинг груп

У 2012 році була серед тих фірм, що завищували рейтинг партії Королевської «Україна — вперед!».

Як з’ясували журналісти «Дзеркала тижня» у 2008 році, працівники компанії «Нью-імідж маркетинг груп» не мають звички залишати свої контактні телефони або е-mail: «Представник інформаційного агентства “Інтерфакс”, прес-центр якого компанія вже не раз використовувала для обнародування своїх фантастичних рейтингів, повідомила: “Ці хлопці справді доволі дивні, завжди ходять парою й не залишають координат. Єдине, що в мене є — адреса якогось сайта”. Головна сторінка останнього повідала нам, що компанія створена 2003 року, розташована вона в Харкові на вулиці Чернишевського й займається маркетинговими дослідженнями. Серед яких були посилання тільки на дослідження в столиці»1.

У 2008 році у прес-релізі із завищеним рейтингом Катеринчука на виборах київського мера вказано, що соціологічна компанія «Нью-імідж маркетинг груп» нібито працює на ринку з 2003 року. Основною сферою її діяльності є проведення соціальних, маркетингових і політичних досліджень2.

Хронологія маніпуляцій

2015

Довибори в Чернігові (екзит-пол)

Геннадій Корбан

Прогнозували

1-е місце, 33%

Насправді

2-е місце, 14,76%

Завищення рейтингу Геннадія Корбана

Дані опитування:
Корбан: 33%, Березенко: 23%.

Результат виборів:
Березенко: 35,9%, Корбан: 14,76%1.

Хто оприлюднив:
Олег Синаюк, директор «Нью-імідж маркетинг груп»

Оприлюднено:
26.07.2015

2014

Парламентські вибори (округ №169, Харків)

Станіслав Косінов

Прогнозували

1-е місце, 13,4%

Насправді

4-е місце, 10,35%

Завищення рейтингу Станіслава Косінова

Цікавий факт:
Опитування нібито проведено за власною ініціативою і за власні кошти.

Дані опитування:
Переможе самовисуванець Станіслав Косінов із 13,4%, Олександр Кірш: 9%.

Результат виборів:
Переміг Кірш із 24,71%, Косінов — аж на четвертому місці з 10,35%1.


Хто оприлюднив:
Олег Синаюк, директор «Нью-імідж маркетинг груп»

Оприлюднено:
20.10.2014

Проведено:
14—16.10.2014

2012

Парламентські вибори

Україна — вперед!

Прогнозували

6,7%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партії «Україна — вперед!»

«Електоральні групи молодих політичних сил – “УДАРУ” Віталія Кличка або партії Наталії Королевської “Україна — вперед!” є більш задоволеними списками своїх партій, оскільки кризові процеси, що розвиваються в країні, вимагають радикальних змін і нових людей, здатних їх реалізувати»1.

— Політичний експерт Дмитро Громаков

Хто оприлюднив:
Олег Синаюк, директор «Нью-імідж маркетинг груп»

Оприлюднено:
12.09.2012

Проведено:
25.08—03.09.2012

Україна — вперед!

Прогнозували

6,4%

Насправді

1,58%

Завищення рейтингу партії «Україна — вперед!»

«Партійна структура парламенту оновиться майже на половину. Три партії будуть представляти в основному перебудовні та радянські покоління (комуністи, регіонали і Об’єднана опозиція), а УДАР і “Україна — вперед!” будуть представляти більш молоде покоління».

— Аналітик Українського рейтингового агентства Віктор Пироженко, з джинси на ТРК «Україна» та Першому національному

Хто оприлюднив:
Олег Синаюк, директор «Нью-імідж маркетинг груп»

Оприлюднено:
16.10.2012

Проведено:
03—13.10.2012

2010

Президентські вибори

Володимир Литвин

Прогнозували

6%

Насправді

2,35%

Завищення рейтингу Володимира Литвина

Цікавий факт:
Прес-реліз оприлюднено на УНІАНі та Інтерфаксі, причому на УНІАНі новина (заголовок: «Найбільше управлінського досвіду у Литвина — опитування») мала позначку «На правах реклами», а на сайті Інтерфаксу — ні.

«23,5% опитаних громадян України вважають, що найбільше знань і досвіду для керівництва країною у Литвина. Прослідковується чітка тенденція в оцінці професіоналізму кандидатів, головним критерієм якої є “стабільність”. З приходом Литвина стабілізувалась кадрова чехарда в керівництві парламенту».

— Директор фірми «Нью-імідж маркетинг груп» Олег Синаюк)

«Зараз найбільше населення довіряє Литвину і на цьому фоні росте і його рейтинг. Литвин впевнено займає третє місце і відбувається зміна основних характеристик електоральних груп кандидатів. Цим пояснюється зміщення електорального центру і посилення позицій Литвина в південно-східній частині України, тобто в регіоні, де провідну роль в структурі економіки відіграє сільське господарство1.

— Експерт Дмитро Громаков


Дані опитування:
У 1-му турі Литвин на 3-му місці із 6%, він має найвищий рейтинг довіри (36,3%).

Результат виборів:
Литвин: 2,35%.

Оприлюднено:
25.11.2009

Володимир Литвин

Прогнозували

8,3%

Насправді

2,35%

Завищення шансів Володимира Литвина

«Якщо лідер гонки фактично визначений, то залишається інтрига в тому, хто ж потрапить у другий тур. Литвин, який закріплюється на третій позиції за рахунок голосів південного сходу країни і негативної рейтингової динаміки Тимошенко і Януковича, може розраховувати на потрапляння у другий тур»1.

— Олег Синаюк

«Чіткі зовнішньополітичні позиції Литвина, орієнтовані на поглиблення співпраці в рамках Єдиного економічного простору, дозволяють йому нарощувати свій електорат у сільських регіонах півдня і південного сходу країни».

— Дмитро Громаков

«Це повна глухість і підтасовування соціологічних опитувань. У штабу Литвина здали нерви. Вирішили потішити своє самолюбство, мовляв, ми не гірше інших»2.

— Старший співробітник Інституту соціології НАН України Ірина Бекешкіна


Хто оприлюднив:
Олег Синаюк, директор «Нью-імідж маркетинг груп»,
Дмитро Громаков, директор компанії «Українська проектна система»

Оприлюднено:
15.12.2009

2008

Мер Рівного

Світлана Богатирчук-Кривко

Прогнозували

37,1%

Насправді

14%

Завищення рейтингу Світлани Богатирчук-Кривко

«Понад 61% ровенчан не готові підтримати В. Хомка, як представника діючої влади, ні за яких обставин. За підсумками соціологічного опитування висока вірогідність того, що в Україні з’явиться третя жінка-мер».

— З прес-релізу на УНІАНі

Дані опитування:
Світлана Богатирчук-Кривко: 37,1%, Володимир Хомко: 24,9%, Юрій Бобчук: 10,8%, Микола Сорока: 8,6%, Василь Червоній: 6,7%1.

Результат виборів:
Переміг Хомко із 32,5%, другий — Червоній із ~16%, третя — Богатирчук-Кривко: ~14%2.

Оприлюднено:
21.11.2008

Проведено:
15—18.11.2008

2008

Мер Києва

Микола Катеринчук

Прогнозували

2-е місце, 16,5%

Насправді

5-е місце, 4,44%

Завищення рейтингу Миколи Катеринчука

«Значне підвищення рейтингу Катеринчука пов’язано з двома виграними судовими справами проти спроб ТВК зняти Катеринчука з реєстрації, що значно консолідувало його електорат і визначило його як головного опозиційного кандидата».

— Дмитро Громаков

Хто оприлюднив:
Андрій Прокопенко (коментував “дослідження”), представник компанії «Нью-імідж маркетинг груп»,
Дмитро Громаков, політичний експерт

Оприлюднено:
30.04.2008

Проведено:
25—29.04.2008

Микола Катеринчук

Прогнозували

2-е місце, 18,3%

Насправді

5-е місце, 4,44%

Завищення рейтингу Миколи Катеринчука

«Позитивна динаміка рейтингу Катеринчука зумовлена тим, що на даний час у нього зафіксовано найбільшу кількість особистих зустрічей із виборцями у районах міста, тоді як кампанії інших кандидатів обмежені лише рекламними продуктами (роликами, листівками, плакатами тощо), що й обмежує можливості кандидатів розкрити суть своїх програмних позицій»1.

— Дмитро Громаков


Хто оприлюднив:
Олег Синаюк, директор «Нью-імідж маркетинг груп»
Дмитро Громаков

Тип опитування:
Телефонне

Оприлюднено:
08.05.2008

Проведено:
05—07.05.2008

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка.